Wellness Forum und Blog


11. April 2013

szkolenie pozycjonowanie

Kategorie: Allgemein – investorinfo – 00:34

Google w wielu miejscach zaznacza jak ważne jest dla firmy precyzyjne wyniki przeszukiwania o zasięgu lokalnym, co odzwierciedla przykładowo. preferowanie w Google Adwords reklam skierowanych jedynie dla danego gruntu. Im węziej skierowana kampania tym jest ona istotniejsza dla Google pod względem odszukiwania w danym danym obszarze. Preferowane są reklamy skierowane na województwo mazowieckie o ile wynajdowanie w Google dotyczy danego gruntu przykładowo. `Apteki Opole´.

Najbardziej istotnym narzędziem dla odnajdywania lokalnego jest usługa Google Maps, gdzie w łatwy metodę można odkryć na mapie interesujące nas firmy. coraz większa ilość osób korzysta z usługi Google Maps w celu wyszukania intrygujących ich miejsc czy firm/spółek/korporacji. Ostatnimi czasy Google skorzystał z między innymi z bazy firm “Panoramy firm/spółek/korporacji” żeby nanieść je na osobiste mapy. Poniżej możemy spostrzec przykład dla frazy `Mało kosztowne apteki opole´.

Auto czyli Pozycjonowanie Lokalne w Google Maps – przyklad

Natomiast jak wyszukiwanie na Google Maps ma się do optymalizacji SEO w Google?

Jak wiadomo Google integruje poszukiwanie na stronie Google.pl, ze swoimi innymi usługami takimi jak Youtube czy Google Maps. Wyniki odnajdywania w Google.pl od niedawna uwzględniają też informacji z YouTube i Google Maps pasujące do zapytania w wyszukwarce i konkurują z wynikami organicznymi Google. W ten sposób na informacje frazy, można odnaleźć się wysoko w wynikach wynajdowania nie posiadając nawet strony a na przykład. wyłącznie zawarty na Youtube film odpowiadający wyszukiwanej frazie.

Bez wysiłku i całkowitego zaangażowania w optymalizację SEO organiczne można odnaleźć się na pierwszych miejscach w najbardziej istotnej wyszukiwarce na świecie.

Przykładem może tu być znowu lecznica dla zwierząt. Szukając lecznicy dla zwierząt w Gdańsku, wchodzimy na stronę wyszukiwarki i wpisujemy np. frazę `lecznica dla zwierząt warszawa´. Google dzięki uściśleniu odnajdywania przy pomocy słowa `Katowice´ wyświetla w pierwszej kolejności wyniki wyszukiwania dla lecznic znajdujących się w Warszawie i okolicach. Ponieważ Google Maps jest uosobieniem wynajdowania lokalnego i jest zintegrowane z wyszukiwarką Google, wyniki wynajdowania organicznego wyglądają następująco:

Spółki lokalne w Google

jedynie dzięki temu, że Google Maps zarejestrowało z bazy Panoramy firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek) lecznice mieszczące się w Warszawie, ich właściciele bez wysiłków i cen związanych z SEO (ang. Search engine optimization) znaleźli się na pierwszym miejscu w Google i do tego z elementem graficznym, ewidentnie przyciągającym uwagę i zachęcającym do kliknięcia.

Dla firm/działalności jednoosobowych/przedsiębiorstw działających lokalnie jak małe zakłady, lokale mieszkalne usługowe, gabinety i tym podobne, Google Maps jest więc niesłychanie efektywnym narzędziem promocyjnym.

Jeśli nie ma nas w katalogu Google Maps, możemy się zarejestrować i dodać sami do bazy firm/spółek/korporacji loklanych Google Maps. Ażeby to zrobić należy zarejestrować się w Centrum firm (przedsiębiorstw, działalności jednoosobowych, spółek) lokalnych Google, gdzie możemy nie tylko dodać firmę do mapy niemniej jednak również dodać przykładowo. logo, filmy reklamowe, szczegóły usługi, godziny otwarcia i wiele innych.

Proces rejestracji jest bardzo zwykły i łatwy. Po w wprowadzeniu pożądanych danych, będziemy musieli jeszcze jedynie dokonać weryfikacji wprowadzonych danych za radą programu wysłanego pocztą lub Sms´em.

Keine Kommentare »

Es gibt noch keine Kommentare.

RSS-Feed für Kommentare zu diesem Artikel. | TrackBack URI

Einen Kommentar hinterlassen

XHTML ( You can use these tags): <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> .